N-am sa-i tac!

Ca un adevarat factor de echilibru intre componentele societatii, presedintele Romaniei a mai tinut cateva lectii de dirigentie politica fiilor mult prea hrapareti. In zadar incearca sa le explice cum devine treaba cu incompatibilitatile dintre sufletul in rai si dosul poligon de tragere. Ei vor si una, si alta. Perspectiva venirii altcuiva care sa mai dreaga un pic busuiocul,  atat cat se mai poate, este asociata cu sfarsitul lumii.  Asa cum n-au stiut sa castige cinstit, nici sa piarda cu onoare nu stiu guvernantii oranj. Cand vine vorba de dat socoteala in fata legii, unii se imbolnavesc, altii se… autosuspenda. Asta cu autosuspendarea este chiar de perspectiva… grinda sa fie zdravana si funia sanatoasa. La ceas de pravalire ar fi fost poate cavaleresc sa-i las in plata Domnului, sa se duca la vale. Oricum, de pierit n-or sa piara. Chiar si in situatie extrema, pe care le-o doresc din inima, se aplica principiul “puscaria trece, averea ramane!”. Nu pot sa tac despre marsavii care au nenorocit o tara intreaga si, pe deasupra mai vor si osanale cum ca au salvat-o. Nu am voie sa-i tac , pentru ca prea ne-au apropiat de dictatura pe care speram ca am lasat-o in urma. Cine n-a fost cu ei, n-a mai contat in niciun domeniu. Toata lumea trebuia sa faca sluj noilor faraoni, ori sa dispara. N-am sa-i tac din respect pentru tatal meu, pentru palmele lui batatorite care in cei peste 40 de ani de munca nu au stat nicio data intinse la mila bugetului national.  N-am sa-i  tac din mandria de a-i fi urmas mamei mele, care a indrumat primii pasi ai multor generatii catre lumina stiintei de carte. N-am sa-i tac, pentru ca, intr-o scrisoare trimisa mai an, care incepea cu “Dear Fellow Citizen”, un anume Barack Obama (fiecare cu prietenii lui de culoare) ma sfatuia “Speak your mind!”

Dragii mei politicieni pe tobogan, nu va voi duce dorul…stiu nici eu nu v-am lipsit voua cat v-ati facut de cap.  Acum, cand pana si un orb legat la ochi in toiul noptii poate vedea leprozeria care nenoroceste tara, aud ca va cautati alternative.  V-ati crezut vesnici pe capra trasurii; mai era un pic si mergeati la Tribunal sa va schimbati numele in PDG (Partidul de Guvernamant). V-a luat mintile minijupa Duduii, aceasta tichie de margaritar pe  capul primului chel al tarii. Uite ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din Targ,  fie ea a naibii de roata. Unii  mai visati ca va veti intoarce pe cal alb in partidele pe care le-ati abandonat, dupa ce, nu-i asa, ati distrus inamicul din interior. Ingrata soarta sa fii cal alb pe timp de zavera. Cam greu sa cari atatea qintale de personalitate politica. Poate domnu’ consilieru’ de la minoritati, ala care a primit rezolutia “Ja la caruta!” pe motiv de “bacaloriat nasol” are ceva veri prin Mumbai, sa comande elefanti albi pentru noii maharajahi.

Asa cum unul dintre voi mi-a sugerat acum cativa ani din goana automobilului de campanie electorala ca “Dane, de maine sa nu te mai vad prin Targoviste”, de parca-i cumparase ma-sa oras de la “second hand”, va propun si eu voua, tuturor moliilor care ati matrasit tot ceea ce mai ramasese nedibuit prin debaralele avutiei nationale, sa nu va mai vad. De maine, poate chiar de azi; ma rog, mi-as dori sa va pot vedea, atunci cand aveti vorbitor, in caz ca ati fost cuminti si ati facut frumos la seful de celula.  Sunteti cativa inca svelti, tinerei, frumusei… ce “Miss Margineni” ar iesi din voi, fara a face vorbire despre ce ar intra…

6 Comments

  1. Tine-o tot asa, vere! Baga mare, ca maine-poimaine te intorci si ma pui sa-ti fac campanie electorala, sa-ti lipesc afise…O nedumerire am: sediul de campanie il punem la nea Dragos Mosor (vizavi de Consiliul Judetean, sa urmarim toate miscarile adversarului)?

    • Vere, spune-mi te rog, au instituit filtre sanitare la granita cu Argesul, sa nu se raspandeasca molima arestarilor de presedinti ai consiliilor judetene?

      • Nuuuuu, vere, noi suntem “blindati”, ca Panzerele germane. Daca e sa se raspandeasca, nu se duce spre est, ci spre sud-est, la Dragnea ala de la Teleorman, mama lor de pesedisti securisti, care au mancat avutia nationala. Strategia noastra judeteana, bine pusa la punct intre doua cearsafuri la Hotelul Pestera, ne fereste de astfel de molime! De altfel de molime, nu prea…

  2. Vere, strategia pusa la punct intre cearceafuri este viabila daca si numai daca se da G<200kg, unde G este masa corp pe cap de politician

    • Nu-i asa, vere: daca ii zici “G”, inseamna ca este o forta, asadar dupa cifra de rigoare tre sa pui “f”, kilograme-forta. Cat despre cuantumul masei in sine, parerile sunt impartite…Daca faci media aritmetica (asta ca sa discutam in cunostinta de cauza), sunt sanse ca strategia sa fie, totusi, bine pusa la punct.
      Hai noroc si drum bun!

  3. Vere, simbolurile sunt arbitrare; daca eu vreau sa aleg o anumita litera, in cazul de fata G, fizicienii lumii nu vor tabari pe mine, asa cum n-au tabarat nici pe sexologi cand a fost aleasa aceeasi litera ca sa denumeasca un anumit punct de frecare. Cat despre osardia ta de a-i cautiona pe cei care au involuat de la stadiul de “La mila alegatorului” la cel de “Namila alegatorului” nu pot sa spun decat de gustibus… Multumesc de urare, drumul mi-e mai bun decat ai crede!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment

  • Unde sa-ti dau de veste?

  • Colaborare

  • February 2011
    M T W T F S S
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28  
  • Mai de demult

  • Au trecut pe aici

    • 16,226 Calatori virtuali
  • Free counters!